A_melek Merhaba biz doğumdan bu yana anne sütünü az aldık sagarak biberonla falan verdim çoğunluk mama ile beslendi ve hep Aptamil conformil 1 kullandık şimdi nasipse 4 gün sonra 6 aylık olacak hangi mama ile devam etmeliyim gelişimi güzel olsun diye ?
DaisyMom A_melek ben bebelac gold kullaniyorum cok memnunum.Bebegimin kilosuda ayina gore gayet iyi.☺
MeteNaz A_melek bebelac gold hipp combiotik. Bende 6 aya kadar aptamil kullandım. Ama 2 numaranın içeriği kötü olduğu için aptamille devam etmedim. Hipp kullanıyorum. Ama çok nadir de olsa bebelac gold da verdim. Bunların içeriği nispeten daha iyi aptamile göre
DaisyMom A_melek him acaba prematurelere uygun mamalarmi satiliyor onlardan mi almaniz gerekir bilemedim.Benim kizim da 2 bucuk kilo dogmustu.Suan ki kilosu nedir bebeginizin.
DaisyMom A_melek anladim insAllah farki kapatir bebeginiz.Kilosu da ayina gore iyi premature dogmus cunku.InsAllah anneler yazar.Bu mama bize iyi geldi.Ama ayri kilo aldiran mamalar oluyor galiba.Bilen yazar umarim.