Hepinize hayırlı akşamlar arkadaşlar. Sizlere bir sorum olacak kızım 2aylik gün içerisinde bir sıkıntımız yok uyku-emme vs herşey güzel ancak bir yere gittiğimizde yahut onu birisi sevmek istediğinde çok ağlıyor , istemiyor. Bu durum beni çok germeye başladı. Bu durumda olan var mı çok merak ediyorum..