Minikprenses_1 Kızım hala banyoyu hiç sevmiyor suyunu ortamı ılık şekilde ayarliyorum ama asla yapmak istemiyor babası tutuyor mecbur ağlaya ağlaya yapıyor heryerimiz ıslanıyor bir yandan
cankizim1 Minikprenses_1 ya benim kızım bayiliyordu resmen duş almaya sonraa bilmiyorum ne oldu ama çok korkmaya başladı bizde hep aglaya ağlaya aldirttik ama bu sefer de haftada 1 almaya başladı dayanamadım bebeklik kuvetini çıkardim salona koyuyorum icinede bebek ve lego koyuyorum o oynarken yıkıyorum yavaş yavaş ses çıkarmıyor tabi kafasını yıkarken biraz korkuyor ama en azından banyodaki gibi kendini yirtmiyor 😂
Enneeeee Minikprenses_1 birlikte girin banyoya bi kendinize bi ona su dökün oyun gibi oynayın ah köpük olmuşum sende köpük ol falan diye diye eğlenerek yıkanmayı öğrensin birkaç kez yapınca alsiyor .sonrasinda bi oyuncağıyla yıkanmaya geçin rahatlarsiniz bizde öyle aştık
Minikprenses_1 Selinglr Yok canım girmeden başlıyor aglamaya tutmasaj çıkmaya çalışacak biryere düşecek diye korkuyorum
kokusudalin Su kaçmıştır genzine o korkutmuştur. Ben beraber yıkanıyorum. En son başını yıkıyorum. Başını yıkarken ağlıyor. Hemen susuyor.Kendimi yıkarken o da suyla oynuyor öyle öyle alıştı. Şimdi hadi gidip bıcı bıcı yapalım dediğim de benden önce koşuyor