Busraaa333 Tatlican ilk dozu oldum 2. Dozum yarın. Öyle söylendiği gibi bir farı olmadı çok hafif tetanoz asısının yanında agrı bile denmez 😁 umarım 2. Dozum hafif geçer 🤦🏼♀️😁