Kızlar doğum yapalı 2 ay 6 gün oldu..dün akşam üzeri çok affedersiniz açık pembe renkli avuç içi kadar lekesiz desem kanama mi desem birsey geldi ama şu saat oldu hala birsey yok..ondan öncesi de çok özür diliyorum şu gibi sivi akintim geliyordu..kasiklarima ara ara agri giriyor belim ağrıyor adet mi olacağım yani onun belirtisi mi oluyor dün ki gelen regl kanaması başlangıcı mi oluyor..geçen yıl 2.bebegime doğum yaptığımda kizim 2 aylik olunca adetim başlamıştı ama böyle lekelenme tarzı olmadı diye hatırlıyorum böyle olması normal mi yani geçmiş zamanda hatırlamıyorum doğum zamanından sonra korkmam gereken birsey mi acaba bilmiyorum