brolarim Bir oğlum var adı Akın bir oğlum daha olacak Allah nasip ederse Arın yada Asrın düşünüyoruz sizce hangisi daha güzel 😊
Wanderlust brolarim birbirine yakin isimler genelde cok karistiriyor cocuklar da bu durumdan pek hoslanmiyor ama yine de siz bilirisniz iki isim de guzel bence 🌸