FeriDeniz Sunayaz bol yeşillik, kuruyemiş hurma, incir, rezene çayı, kuru dut, protein ağırlıklı beslenmeye gayret et. Bir de bol su iç. Etki eder inşallah sütünün artmasına ve yağlanmasına.
Gunesinannesii Sunayaz canım benim kızım 2 ay 9 günlük kilosu 4.900 bizimki başlar da memeyi tutmadı çok kilo kaybetti doktor mamaya başlattı 1 ay 7 günlükken kilosu 4100 dü ve 1 aydır kesinlikle mamayı almıyor ne yaptım ne ettiysem içmiyor doktorum dedi sütün yeterli artık mama verme bebeğinin yapısı belki de zayıf ve uzun boylu dur bana da herkes bu bebek 1 aylık gibi duruyor diyor boşver kimseyi takma Rabbim sağlık versin yavrularımıza😊💕 hayırlı günler
Sunayaz Gunesinannesii sağlık ocağından geldim şimdi 80 gr daha almış ebe dilindeki şişliktende memeyi kavrayamayalir dedi. Yarın hastaneye gidicem inşallah bi yol çare bulunurda hem dilindeki şişlik hemde kilosuna çare bulurum
Gunesinannesii Sunayaz dilinde ki şişlik neden kaynaklanıyormuş peki amin canım inşallah Dua edicem sizin için 💕🤲
Sunayaz Gunesinannesii allah razı olsun.kendi dr umuza gösterdim meslek hayatımda ilk defa gördüm dedi. sağlık ocağına aşıya götürdüm gösterdim çocuk hastanesine götür dedi belki dilinin şişliğinden memeyi kavrayamayabilir dedi.dilinin sağ altı şiş neden böyle bişey oldu nasıl oldu anlamadım inşallah kötü bişey değildir yarın randevum
bebisimbenm Edssmm canm eğer sutun fazla ise bir memeyi tamamrn bittiginden emin ol mesela soma doğru geliyor ya yagli sut ona dikkat et ilk sutte onemli onu da es geçme derim cunku oda bebegin su ihtiyacını karşılıyor. sonra ki emzirmede en son hangi meme yi emzirdi isen yine aynisidan basla sonra digerine gec insallah kilo saglicakla
Handecelik Sunayaz ben Benim sütümün maşallahı var gayet akıyor Buzluk süt dolmuştu bir hanımın bebeğine verdim. Ama kızım 6 ayda 2900 gram aldı ala ala
Elele Sunayaz enjektörle vermeyi deneyin bi de serçe parmağınızın iç kısmı damağına değecek şekilde ağzına yerleştirin o emerken yandan enjektörle azar azar verin belki o şekilde içer
duygunsn Aslii123 dogdugundan itibaren 1 bucuk ay kaşıkla verdik. ilk basta cabuk yoruluyor emmiyor sarilik olmasin diye vermistik hem de memeyi birakmasin diye. sonrada kasikla vermek cok zor geldi surekli 😂 biberona gectik
Elele Sunayaz inşallah işe yarar ama bence öyle sevecektir sürekli sıkmayın bol bol ama arada bikaç saniye boş emsin falan göğüsten de sürekli gelmiyomuş ya