Sunayaz süt yaramaması diye düşünüp moralini bozma. Bir kere öyle bi konu olduğunda doktorumuz süt yaramıyo diye bişey asla yok annenin sütü yavrusuna yaramaz mı hiç falan demişti. Emzirme sekliyle alakalı olabilir ya da farklı sebepler. İri göğüs,küçük göğüs,sütün az gelmesi ya da aşırı fazla gelmesi bunlar bebeği rhatsız eden faktörlerdir. Biberon için de, farklı biberonlar deneyin anne memesiyle birebir benzer özellikte markalar var mesela