Asel1naz2 cildiyede bir test gibi bir şey olmadığı için gerçekten daha zor tanı konuyor genel şikayet tecrübeye göre maalesef bi kan istiyimde çıksın gibi bir şey değil bana uyuz dendi ve psikolojik çöküş yaşadım tek bakıyorum hastalıktan değil ütü ekstra çamasır yükü vs bebeğime geçecek mi endişesi simdide uyuz değilsin dendi biraz daha zor konuluyor cilt hastalıklarının tanısı