Mery28 biz 1 sene içinde iki kere uyuz olduk ilkinde kendimiz gidip yaptırdık geçti ama tekrarladı sonra doktora gittik oda ileri derecede uyuz dedi kendisi reçete ile yapma ilaç yazdı eczaneye gidip yaptırıyorsunuz oglumunda ayına göre yapma ilaç yazdı onu yaptırdık bide şampuan yazdı onu kullandık ve geçti etkili bı ilacti 3 gün üst üstte surulduk duş yok 3 günün sonunda duş aldık ve Allah’a şükür kurtulduk çok zor bı hastalık gerçekten oğlum sürekli kasinip kanatiyordu