MeteNaz 2.ye dusmesi gayet normal emzirsende daha az emmeye baslayacakti. Turkiye’de sanirim 1 yasa kadar 540cc verilmesi tavsiye ediliyor. Ama hollanda’da her biberon en 150-210cc olacak sekilde gunde en fazla 2x verilmesi tavsiye ediliyor 😊 ve onun yerine ek gidaya yonelmeniz gerekiyor. Mesela 1x sabah 1x aksam mama, kahvalti, oglen yemegi ve aksam yemegi seklinde olabilir menusu. 1 yas sonrasi icinde burda en fazla 300cc inek sutu tavsiye ediyorlar, mamayi birakin diyorlar ama ben bundan emin olmadigim icin mamayla devam ediyorum