Zeynepfiliz Merhaba kızlar kızım 1 yaşına gircek sma comfort mama kullanıyoruz ama değiştirmek istiyorum siz hangi mamayı kullanıyorsunuz ve günlük ne kadar cc kac kere veriyorsunuz ?
Ayliz-07 Zeynepfiliz evolvia nutripro plus kullanıyorum çok kaliteli bir mama ben memnunum tadida güzel. Deneyin bence
Hnyramomm Zeynepfiliz dogdu dogali bebelac kullaniyoruz biz onu sevdi kizim. Suan 15 aylik gunduz 2 defa 120 cc iciyor gece de 2 yada 3 kere 100 cc iciyor genellikle
ZuhreTarhan Zeynepfiliz merhaba 1 yaşından sonra mamayı bıraktım süt cici bebe veriyorum onuda sadece uyuyacağında mamayıda ay ı şekilde veriyordum günde 3 defa başka vermezdim normal öğünlerde bizimle ne yersek onu yiyor ara öğünlerde meyvelerini yiyor
anneyimm82 Zeynepfiliz 2 buçuk aylığız günde bir kere yatmadan önce veriyordum. Şimdi üçe çıkaracağım
Ayliz-07 Zeynepfiliz doğduğundan beri kullanıyoruz denemenizi tavsiye ederim iyi kilo yapıyor ve benim kizda gaz yapmadı
Deletedmom5284 Zeynepfiliz çok değil canım bebeğin istemesine bağlı benim kız ek gıdayıda fazla yiyor
Zeynepfiliz ZuhreTarhan anladim canim bende 3 kere veriyorum ek gidayi arttirip mamayi azalticam bende
ikizlerinannesi2985 Zeynepfiliz ikizlerim 1 yaşında en başından beri sma optipro kullanıyoruz. Günde 3 defa veriyorum