Iyi aksamlar bayanlar kızım 1 hafta sonra 6 aylik olcak 1 hafta arayla 2 kere çok az denecek kadar adet bitimi gibi lekelenmem oldu neden boyle oldu acaba ayni durumu yaşayan varmı nornal adet gibi degil afedersiniz ama silindikçe leke seklinde dr gitmem gerekirmi bi sinraki ayı bekleyip duruma göremi.gitmeliyim