snowflake artık bitsin bir aydır adetim sancıdan duramıyorum hastaneye de gittim ilaç da kullandım yok yok kesilmiyor baya azaldı idrarımda yok ama silince oluyor açık konuştum k.bakmayın ama gercekten yoruldum doktorum çagırdı bugun muayneye ona da gitmedim
Prensesannesi38 snowflake 1 ay çok uzun bir süre en fazla 10 gün sürer regl o yüzden acilen gidin doktora ki anormal bir durum olduğu kesin
BurcuKucuk snowflake yeni mi doğum yaptınız ? Yani eğer hayır ise burada cevap beklemek yerine randevunuza gidin biz buradan ne diyebiliriz
snowflake Gulsen4224 gittim zaten doktor ilaç verdi düzene girecek dedi kesilmedi bugün de gel bir daha muayne edim dedi gidemedim
snowflake Prensesannesi38 rahim kalınlaşması dedi zaten p.oversendromum var ilç yazmıştı ama kesilmedi
snowflake BurcuKucuk hayır 10 ay olacak gittim tekrar çgırdı ona gidemedim belki bildiginiz bi bitki çyı yda başka birşey vardır diye yazdım