Atak atak çıldırdık ataklar dan bir doktordan dinledim atak haftasını sakın atlatmayla alaki yani. Sosyal olun diyordu şimdi pandemi gerçi ama çok ağladığında balkona çıkarıp hava aldırın olmadi kafası dağılsın biraz huzursuzluk kesilsin. En zorlayan şey atak lar oldu gaz sancisina bile çözüm var ona yok 😬😬