Kafam karıştı , doktor randevumuz da haftaya .
Şimdi oğlum 9 ay 2 günlük oldu . Takip ettiğim bir doktor var YouTube da , o diyor ki artık önce kahvaltı sonra anne sütü yada formül mama. ( Biz mama kullanıyoruz )
Sabah kalktı kahvaltısını verdim . Mamayı hemen üstüne mi vercem CC azaltıp , yoksa aynı CC ye devam edip , kahvaltıdan bir kaç saat sonra mi vercem ?
Birde kaç öğün yemek yicek artık ?