lalej uyku tulumu arayışındayım, hangi markayı önerirsiniz? kidzee’nin desenlerine bayılıyorum ama çevremde kullananların hepsi çok memnun ama ona rağmen tereddüt içindeyim, yardımcı olabilir misiniz?
Blz01 lalej ben aldım 1 haftadır kullanıyoruz.evimiz 23-24 derece içine yarım kollu body ile giydiriyorum ama üşüyor gibi geliyor yada ben çok üşüyen biriyim kızımında üşüyeceğini düşünüyorum.bide woolnat aldım çift katlı baya iyi aslında.havalar dahada soğusun onu giydirmeye başlıcam