gokceyasss Kızlar selam bebeğim 2.5 aylık grip oldu. Düne göre bu gece daha iyiydi ama sekiz buçuktan beri uyanıyor emiyor geri uyuyor normal mi ateşi yok burnu açık
GamzeK gokceyasss Başıma gelmedi canım ama bence normal. Bizler bile hafif kırgınlığımız olsun hep yatmak istiyoruz onlar daha küçücük vücutları savasıyor ve yoruluyorlar haliyle telaslanma annesi😌 ama çok için rahat etmezse götür bir sağlık ocağına istersen maksat için rahatlasın