mercanmeb benim kızım da öyle ilk günden beri hiç iki göğsü emmedi hep tek göğüs 10 dk emdi , doktora birinci ay kontrolünde sordum her bebek 15-15 emmez bazı bebekler 10 dk emer doyar hiç sıkıntı yok demişti , önemli olan çişli bez takibidir günde 4-5 bez alıyorsan doyuyordur , bir de çok küçük kendiliğinden uyanmasını bekleme sarılık olmaması için bir buçuk iki saatte bir sen uyandırıp emzir mutlaka