Busenurkrhsn Benim de doğum yapalı 23 gün oldu o daralmayı sanırım herkes yaşıyo özellikle akşam üzeri olup hava kararmaya başlayınca bi daralıyorum ruhumu sıkıyolar sanki gece olsun istemiyorum resmen 🥶sürekli bi ağlama isteği geliyo. Çok şükür bi kaç gündür pek olmuyo. Bu lohusalar için yok işte 40 gün dışarı çıkılmaz mevzu çok yanlış bence en çok bizim çıkmamız lazım hastaneye sağlıkocağına bi çıksam rahatlayıp geliyorum malum eski hayatımız tamamen değişti her şeyi her istediğimizde yapamıyoruz artık. Biraz sabretmemiz lazım hepsi geçecek inşallah🤲🏻