PrensinAnnesi2021 Oğlum 10 aylık sunnet olucak kısmetse haftaya. Lokal anestezi ignesi çok acıtıyor mu 😞 emla krem alın öncesinde surun oraya uyussun dedi doktor ama ne kadar etkili olur o acıya bilemiyorum
GamzeK PrensinAnnesi2021 krem baya işe yarıyor canım merak etme sadece pipisinin üst kısmında çok az hissetti ama hemen sustu. Ben daha çok ağladım öyle söyliyim🤭
cikolatahurma PrensinAnnesi2021 iğneyi vururken az ağladı ama uyuşunca süneti yapılırken elleriyle oynuyordu
ezgicomert PrensinAnnesi2021 ben bi krem kullanmadım oğlumda öyle fazla da bi ağlaması olmadı. Zaten öncesinde poposundan bi iğne vurdular uyuşsun ve sakinleşsin diye ondan sonra pipiden yaptılar iğne minnacık ağladı
DuhasMom Kk41 benimki de 7 bucuk aylik 1 2 hafta icinde sunnet ettirecegim emlanin zarari yok mudur bebelere yaa ben de alsam aslinda
PrensinAnnesi2021 GamzeK inanin bende daha çok ağlarım gucsuzmuyum neyim anlamadım ya insanlar neler yaşıyor diyorum içimden ama gene insanin evladi olunca çok üzülüyor ☹️ Emlayi ben lazerde kullanmistim etkiliydi bebegime de etkili olur umarim hiç hissetmez o iğneyi
Kk41 PrensinAnnesi2021 4.5 aylık ilk iki gün biraz ağlamalı gectİ. Sonrası kolaydı😌 Endişe etmeyin ben cok kafama takmıştım kolay oldu
Yasmin0619 PrensinAnnesi2021 benim de yarın olacak sünnet lokal anestezi ile doktor al demedi bu kremi ama iğne öncesi sürülen krem mi
GamzeK PrensinAnnesi2021 Bizim kullandığımız krem jetex 5mgdi canım bu arada. Doktorumuz emla ya da jetex demişti emla eczanede yoktu bizde jetex almıştık aynı etkiymiş gerçi.. Stres olma kuzum cabucak olup bitiyor 😌
PrensinAnnesi2021 Yasmin0619 geçmiş olsun simdiden iğne oncesi sürülüyor alın emla bilinen bir krem zaten
ShineThunder Peki, neden lokal anestezi ile sunnet? Ben de bebegimi onunuzdeki hafta sunnet ettirmek istiyorum, 6 aylk olucak ama artilari eksilerini bilmiyorum, oglum ailemizin ilk erkegi tecrubesisiz😅. Neden lokal anestezi tercih ettiniz?
PrensinAnnesi2021 ShineThunder çocuk doktorumuza sordum 1 yaş oncesi lokal yaptır dedi. Cerraha sordum lokal mantıklı dedi. El mahkum lokal oluyor. Aslında sedasyon olsa iyi olurdu ama küçük olduğu icin istemediler
PrensinAnnesi2021 Kk41 sağolun insallah biz de sagsalim kurtuluruz bu işten valla çok taktim kafama 😔
PrensinAnnesi2021 GamzeK gerçekten içimi rahatlattınız teşekkürler 🙏🏻 Sagsalim biter insallah acısız ağrısız 🙏🏻😇