Arkadaşlar 9 günlük bebegım 2800 doğdu ıkı üç gün önce kontrole gıttgımızde 2500 dedı doktor bı hafta sonra tekrar gel dedı mamaya başlarız kılo almazsa dedı günde 5 6 kez de kakasını yapıyor sızce normal mi bu sekılde kılo almaz dıyorlar sıZce doğru mu bana bi akıl verin 🤨