Sucukluyumurta11 Bn herzaman toplu alıyorum mamaları. Malum kış ayı ve hep dogalgaz açık. Böceklenirmi? Buzdolabına koyabilirmiyim açılmamış paketi
Bebegimm1 Sucukluyumurta11 mama disarda saklanmali kutuda oyle yaziyr soguk yerde degilde serin ve kuru yerde muhafaza etmek gerekli acikcasi dolapta bozulur bence
Honki_Ponki Sucukluyumurta11 Acılmmaış paketler tarihi gecmedigi sürece bozulmaz kuzum. Ama ben kullandıgım mamayı dolaba koyardım onun süresi az oldugundan diger acılmayanlarıda balkona koyuyordun serin yerde dursundiye üstünüde örterdim bir sofra mendiliyle