Oğlum 7 aylık üç gündür bir anda yemeyi bıraktı ağzını açmıyor, gün içinde uyku harici emmiyor memeyi itiyor yada ağzına alıp bırakıyor anlayamadım ne oluyor o kadar moralim bozuldu ki ne oldu bir anda diye. Keyfi mızık mızık ama çok şükür halsiz falan değil, dişte değil ona da baktım 🤷🏼♀️ Önerisi yada fikri olan var mı?