Merhaba hanımlar 🌺 benim kayinvalidem oğlum doğmadan toptancıdan bir sürü kıyafet aldı 1 2 3 4 yaş veya 3 6 9 12 ay lik v.s etiketli askılı kıyafetler var. Neden satıyorum onu da söyleyim her takımdan ikişer tane giydirdim artık her fotoğraf da aynı kiyafetler den gerçekten sıkıldım kendim bile aynı şeyi giymek yeni kıyafet almak isterken bebeğime de çeşit çeşit giydirmek istiyorum. Bunların parası ile yeni kıyafetler alicam ihtiyaçlarımizi. Kıyafet satan bir arkadaşımdan fiyat aldım hepsi için tek tek o fiyatlwrdan vericem 0 olduğu için kıyafetler. Fotoğraf yüklemeyi bilmiyorum yardımcı olursanız hemen atayım birde ilk kez birşey saticam burda nasıl birbirimize guvenicez satış işlemleri nasıl oluyor burda ilk kim gönderiyor