ReisinKizi Ellerimin içi uyuşuyor özellikle sabahları nörolojiden randevu almam gerekiyor demi kızlar?
Sonsuzmutluluk ReisinKizi Evet nörolojiye gitmeniz gerekiyor geçmiş olsun umarım önemli bir şey değildir.
Splash-Splash-Love ReisinKizi Bilmiyorum üstte kalsın kardiyoloji miydi acaba.? Kalpte olan bu sıkıntı yüzünden oluyordu yanlış bilmiyorsam ama yanlış biliyor olma ihtimalim yüksek geçmiş olsun 🌺🌺🥰
2yavru1anne ReisinKizi geçmiş olsun aklıma genel cerrahi geldi çünkü ne sebepten kola uyuşma geçiyor belli degil ama tam emin değilim bilen çıkar umarım
Saripapatyammm ReisinKizi Sol ayak bas parmagimda basladi canim. Emara girdim fıtıkmı var diye. Fıtık cıkmadı. Sinir testi yapilacak randevumu bekliyorum.
2007 ReisinKizi oetopediye gittim karpal tünel sendromu var dedi amelyt oldum rahatldm cok şükür ama bebgmi emzrrkn tekrar basladı agrmya uyusmya
ReisinKizi 2007 onu ben de düşünüyorum. Tam olarak nasıl oluyor. Mesela benim ki genellikle sabahları uyandığımda olur.
2007 ReisinKizi boynum ve kolum hem agrıyor hem de cok uyusuyordu doktorum muayene etti sinir sıkışması oldugunu söyledi ve 10 dk operasyonla düzlmiştç baya