Erkek_Anesi59 ilk muayenelerinde hep bakıyordu doktorumuz sorun yoktu ama Biz 5 aylıkken sünnet ettirdik muayene sırasında doktor testislerinden birinin yukarıda olduğunu söylemişti. Çekme yöntemi göstermişti ilk zamanlar yaptık ama sonradan çok ellememek gerektiğini düşündüm suan 14.ayında sanki hala yukarıda götürücem bende yakın zamanda 2 yaşına kadar inmezse ameliyat olması gerektiğini söylemişti umarım öyle birşey olmaz😑