Erdemir bende 4 ay olana kadar ara ara kullandım gunde 10 damla verdim hep cok gazı oldugu zamanlar alıssında ıstemedm o yuzden devamlı vermedm gerci bunun yanında ben bagırsak duzenleyıcı damlada kullandm prebıyorık danla daha saglıklıymıs yararlı bakterıler ıcerıyordu donusumlu maflor vebıogaia kullanıyordum suan 5 ayımız bıttı 4. Ay sonunda bıraktım o damlaları bu arada bır taktık vereym bebegım kaka yapmadıgında kabızlıktam dolayı degıl bagırsakları dusene gırerken 4-5 gun yapmayabılıyorlarmıs sadece anne sutu alıyor zaten neyse yapmadıgında ılık dus aldırıp bu damlayı verıp karnına guzelcee yag ıle masaj yapıyordum kesın yapıyordu kakasını aklınızda olsun