Aysegul_goktug Bebeğim göğsümü ısırdı çok kötü, göğüs silikonu aldım onuda kabul etmedi başına gelen varmı çözümü nedir
Kabakcekirdegimiray Aysegul_goktug bebeğiniz kaç aylık? Isırdığında tepki vermeyin. Oyun zannedip tekrar ısırmaya devam eder 😑
Bao Aysegul_goktug genelde doyduktan sonra yapıyorlar. Ben eskiden göğsümde durmasına izin veriyordum. Ama ısırmaya başlayınca kestim. Doyduğu an çekiyorum. Yoksa sündüre sündüre ısırıyo sıpa.
Aysegul_goktug Kabakcekirdegimiray bende öyle yaptım tepki gösterdim ama emerken çok çekiyo göğsümü o yüzden oda bi süre sonra aşiniyo
Bao Aysegul_goktug yani mutlaka geçer acısı. Bir daha ki emzirmede dikkatli olun. Doyduğu anda çekin ağzından.