3 ay 10 günlük bebeğim var. 3. Aya girdiğimizden beri beni aşırı aşırı yıprattı yani gerçekten sinir hastası oldum artık. Gece yarım saatte bir uyanıyor. Sabahın erken saatlerinde uyanıyor gözlerinden uyku akıyor uyumamak için çok direniyor ve mızmızlanıyor. Sürekli mızmız bir çocuk doğru düzgün mutlu olduğunu görmedim.. uyumamak için direnie iki lokma bişey yiyeyim dedğimdede kuduruyor bişey yiyemediğim için sütümde olmuyor mamada içmiyor gerçekten psikolojim bozuldu pskilojik olarak aşırı yıprandım hergün başım ağrıyor ne yapacağımı şaşırdım. Allah aşkına ne zaman düzelir ne zaman ağlamadan bir yarım saat duracak sürekli kucak istiyorr