Oglumunannesiyim Kızlar bebeğim 1 ay 7 günlük ateşi 37 buçuk yanağı 36.9 falan geliyor kaç olması lazım 37 ateşli mi yani
Asl90 Oglumunannesiyim ateşi koltuk altından bakın şu an. Yanaktan zaten bakılmaz temassız ile alından bakılır oda biraz yüksek çıkarır genelde temazsızlara çok güvenmeyin. 37,5 dan sonra ateş kabul edilir
Oglumunannesiyim Sabah emdi uyudu yatırırken hiriltisi vardı biraz aslında pazartesi günü doktordaydik 1 aylık kontrolü vardı usutmus olsa doktor derdi sanırım degilmi
Asl90 Oglumunannesiyim şüphelendiğimde temassız yüksek çıkarsa koltuk altı ölçerler ile teyit ediyorum. En az iki ateş ölçer olması avantaj. Koltuk altı daha doğru sonuç veriyor. Braun marka kullanıyorum