ErkekkAnnesii Mtbua bende alıcam ve vicco alıcam alan çok memnun ki çoğu kişi tavsiyede ediyor uçuk fiyatlarıda yok ilk adım ayakkabısı alıcam sonra bot falan yeni yeni yürüyor oğlum ilk viccoyla başlamak istiyorum