nidas_mom Kızım 3 aylık. 1 ay erken doğduğu içinde sanıyorum çok tüylü doğmuştu bir çoğunu döktü sadece alnında biraz kaldı. Ama şimdi sonradan bıyık çıktı 🙄 sonradan neden çıkar bilen var mı? Bu kalıcı olmaz değil mi döker?
balyanakannesi2 nidas_mom bıyık dökülmüyor malesef. 2 ay erken doğdu her yeri döküldü ama kaşlarınınn ortası ve bıyıklar kaldı