Kızlar bebeğim 2 aylık olduğundan beri çok uzun uçuşlar yapıyoruz. Ben de haftaya Türkiye ye dönüyorum. 14-16 saat sürüyor ucuslarimiz. Özellikle iniş ve kalkışlarda emzirin. Kulakları basıncı esitlesin. Eğer emzik alışkanlığı varsa emzik verin. Cam kenarı olma sebebi şu, özellikle uzun uçuşlarda bebeklerin oturabileceği yerler genelde sabit oluyor. Çünkü beşik kuruyorlar. Beşik kurulması için olan aparatlar bazı koltukların önünde oluyor. Acil çıkış, ilk koltuklar vs... Hiç korkmayın ağlarsa paniklemeyin, uçağın sesinden hoşlanıyorlar. Uyuyorlar.