Bebeğim de bu sabah sağ gözünün yanında ben gibi ama kırmızı kan vardı. Dün akşam yoktu İnternet’e baktım bir gün sürüp geçiyorsa normal fln diyordu elleriyle gözlerini sürekli ovusturuyor.basina gelen var mı acaba ? Yarına kadar geçmezse hastaneye gideceğim. 🤒(bebeğim 10 ay 12 günlük)
Yardımcı olursanız sevinirim sevgili annecikler😍