Merhaba anneler! daha önceden de sormuştum size ,oğluma sağlık sigortası ne önerirsiniz diye bugün net bi karar vermem lazım iki şey arasında kaldım anlayan bilen kullanan varsa önerilerinizi bekliyorum biri Acıbadem sigorta diğeri axa sigorta. Acıbadem sadece bebeğe oluyor axa sadece bebeğe yapmıyor anneyle birlikte ama arada bin lira fiyat farkı var anneler için lazım oluyor mu bebek hastalanınca anneden de tahlil alınıyor mu? Bir yıl oldu daha öyle bişeyle karşılaşmadım ama öyle duymuştum . Aradaki net farkı sorduğumda provizton için bekleme süresi sadece dediler ama ilahi başka farkı da vardır ne kadar bekleniyor ikisinde de bilmiyorum bana yardımcı olur musunuz ? ❤️