Handankzu ahh ne güzel kusmamasi… bakin benim bebeğimde çok kusuyor. Reflü teşhisi kondu. Herkes yok çok mu emiyor yok pis sütü atıyor fazlasını kusuyor. Ben hiç birine kulak asmadim. Tedavi gereken bir şey aşırı kusma. Sizin bebeğiniz yeni doğansa kakali bezlerini takip edin 6-7 kez yapıyorsa doyar. Biraz daha büyükse de çişli bezleri sayın.