Kızlar merhaba 4 aylık bebeğim var 2 3 haftadır geceleri bezini ıslatmıyo asla yani sabah uyanınca yapıyo günde de 3 4 kere işiyo normal mi sizce geceleri işememesi anormal bir durum mu ki eşim uzman çavuş ve doğuda ilgilenen doğru dürüst doktor yok başından savıştırıyo İstanbul’a gidicem baktırsam mı acaba bi akıl verebilir misiniz