Kızlar bebeğim coğunlukla mama içiyor ve mama fiyatları çook pahalı..
SMA optipro alıyoruz e-bebekten 1 KG olanından 139TL.
Mamalar için devlet veya her hangi bir yere başvuru yapabiliyormuyuz yardım için bilginiz var mı bebek yardımı falan?
Kira ödemiyoruz ama buna rağmen güç yetmiyor artık herşey çok pahalı paranın hiç bi değeri yok😫