Benim kızım 2 yaşında. Eskiden her gün yedirdiğim yumurtayı artık haftada 4 ya da 5 gün yedirebiliyorum. Kahvaltıda her gün keçiboynuzu özü ve tahin karışımı yiyor. Haftada 2 gün nohut, kuru fasulye ya da barbunyadan birini yapıyorum, bakliyat seviyor. Eskiden yeşil mercimek çorbası içerdi artık içmiyor maalesef. Tarhana, yoğurt çorbası ve erişte her hafta bir gün yiyor. Et ve tavuğu da her hafta yiyor ama sebze sevmiyor. Sadece bezelye sevdiği için sık sık bezelye yapıyorum. Sizin bebeklerinizin her zamab yediği şeyler neler? Şunu yaptım bayıla bayıla yedi dediğiniz şeyler varsa tariflerine de talibim😊