Kızlar bebeğim 9 aylık daha 15 gün önce çok kötü hastalandı öksürük burun akintisi ateş zar zor ilaçlarla falan atlattık ve şimdi yine hasta o kadar da dikkat ediyorum doğalgaz yanıyor sıkı giydiriyorum ama yine hasta işte çok kötü öksürüyor ne yapmalıyım sizce