Oglum 3 aylık mama ile beslyr son zamanlarda aç olmasına ragmen mamayı reddediyor bazen içiyor yarısında karnından guruldama sesi gelyr aglyap bırakyr gece beslenmesi çok iyi ama gündüz yemeynce çok üzülyrm inanın kilonumrumda degil yeterki doysun aç aç kalmasın benm gbi olan anneler nasıl geçirdiniz bu dönemi hastanelik bi durumu vamrı oglumun