Guji selinkrnzmasal hiç canınızı sıkmayın, rutine oturur 😊. Bu aylarda yeme içme alışkanlıkları da günden güne değişiyor. Önemli olan kontrolündeki doktorun görüşleri.
Guji selinkrnzmasal valla bizimki pek emmiyor, sütüm de yok zaten, ama 4.aya girdiğinden beri ayakta sallanırken meme istiyor, beni emzik gibi kullanıyor 😅 mama da hipp combiotic kullanıyoruz, 4-4,5 saatte bir 150 ml içiyor.
selinkrnzmasal Guji gece uyudu zaman uyandırıp werıyormusunz yoksa uyanmazsa sabah uyanıncamı werıyorsunz
Guji selinkrnzmasal o iş biraz karışık😅 gece uyandırmıyordum kendi uyansın diye ama günümüz 4 gibi başlıyordu öyle olunca. Doktorumuz saat 12-1 gibi bir öğün vermemizi önerdi. Akşam saat 8-9 arası uyuyor, gece bir öğün yediriyoruz uyandırmadan, sabah 5-6 gibi kalkıyor. Bir sonraki öğününü de sabah 8-9 gibi veriyoruz
NurEsil selinkrnzmasal valla 4 ay 14 günlük oldu çok şükür öyle bi sıkıntımız olmadı hiç aksine çok normal kakası