Neslihan-28 Dimitrina_kovaceva ağlamaları varmı kızmda cıvık sarı renk kaka yapardı ama çıldırır gibi ağlardı süt alerjisi koliği dendi 😭
rua_da_senhora_das_verdades Dimitrina_kovaceva tek başına bulgu değildir. Beslenmenizi değiştirin. Protein ağırlıklı beslendiğinizde düzelir.
hayal24 Dimitrina_kovaceva durduk yere mukuslu kaka olabilir tek başına bir bulgu değildir anne sütü alan bebeklerin çoğunda mukuslu kaka olur mukusun yanında farklı şikayetler varsa o zaman alerji olabilir ama tek başına anlamlı bir şey değildir
Cileklisakiz47 Süt veya senin yediğin bir veya birden çok besine karşı alerji belirtisidir kakaainda kan da görebilirsin yakınlarda korkma ve doktoruna danis
Dimitrina_kovaceva Neslihan-28 ayyyy evet kolik aynı zamanda ama nasıl kolik bir önceki postum da onunla alakalı hatta 😩
Dimitrina_kovaceva rua_da_senhora_das_verdades protein ağırlıklı beslendiğim zaman da devam etti denedim maalesef olmuyor
Neslihan-28 Dimitrina_kovaceva Bize de kolik dendi 3.5 ay ama gündüzleride ağlıyordu ben şüphelendim çünkü kolik bebekler sadece akşam saatleri ağlarlar.Çocuk gastroentroloji bölümüne gidin kaka tahlili yaptırın kakada sindirilmeyen besini tespit ediyor gastro doktoru.Yalnız alerji bölümü değil çünkü vücudda kızarıklık vs olmadığı için bakmazlar .
Dimitrina_kovaceva hayal24 ağlama nöbetleri sanırım diğer bulgu olabilir bilmiyorum doktor baksın bi 🥲
Neslihan-28 .Dimitrina_kovaceva kabızlık varmı.kaka fotosunu çekin doktora da gösterebilirsiniz muayenede bakıyo çünkü .Kolik ile süt alerjisi çok benzediği için süt alerjisi geç farkediliyo.Eğer gece de gündüzde ağlıyorsa şüphelenenin
Dimitrina_kovaceva Neslihan-28 ağlıyor valla her uyanıkken ağlıyor sonra yorgun düşüp uyuyor yarın doktora gidicez inşallah . Kaka fotosunu çektim