Emineg35 normal mamalarda sıkıntı yaşamıyorsa raporlu mama yazmazlar bizde doğduğundan beri mamalarda hep kabızlık alerji durumu yaşadığı için raporlu kullanıyoruz. Şuana kadar havuç, kırmızı biber, kabak falan verdim sorun yaşamadık. Nişastalı ürünler kullanamıyorum kabızlık yaşadığı için