Oğlum 15 ay 13 günlük devam sütüne devam ediyoruz 8 ay emdi sadece sütüm azaldı daha sonra aptamile başladık.
2 yaşına kadar kulanabilirsiniz diyor doktorlarda ama normal süt daha hiç vermedim oğluma ağır gelir diye. Ama bazı anneler keçi sütü manda sütü 1 yasından itibaren verenler var. Siz nasıl yaptınız 🤗