Hebelehubelee Baby plus aldım e bebekten ama cekmiyor gibi maalesef sadece onsutu çekiyor sanki manuel veya elektrikli iyi çeken aşırı pahalı olmayan bı makina tavsiyesi olan var mı ?
Demboloji Hebelehubelee bnm bebeklerim emmedi ben gunde 8 defa 7 aydir sagim yapiyorum lansinoh kullaniyordum bozuldu kiwi marka aldim cok ucuz olunca bi guvenemedm ama gayet iyi cikti çekimi 3 aydir kullaniyorum gayet memnunum 130 tl flaandi sanrm cok paralar vermeye gerek yokmus
Hebelehubelee Dereninannesi38 teşekkür ederim güzel çekiyor mu ona da olumsuz yorum yapanlar görmüştüm almamıştım o yüzden
Beritan01 Hebelehubelee eğer yeni doğum yapmışsanız hemen gelmemesi normal ben 1 Kasım’da doğum yaptım sezaryenle çok uğraştım çok az geldi bende makineden sandım bebeğim kuvozde hala eve geldim bir şeyler yedikten sonra çekmeye başladı şuan çok şükür iyi çekiyor
Hebelehubelee Beritan01 geçmiş olsun bende yaşadım aynılarını teşekkür ederim dolapta saklamak için güzel çeken arıyorum Beritan01 geçmiş olsun sizinki de mi baby plus
Hebelehubelee Beritan01 örneğin sütüm var ama bakıyorum sadece 40 50 ml çıkarmış onsut u sade çekiyor gibi
Mlksd Lansinoh var bendede ama memnun değilim güzel sağım yapmıyor süt var ama tam çekemiyor elle yapıyorum geliyor
Dimitrina_kovaceva Hebelehubelee ben wee baby manuel pompa aldım memnunum işimi görüyor 60-70 falandı fiyatı
Hebelehubelee Dimitrina_kovaceva Ne kadar süt cikariyor acaba bende ki 40 as nca memeyi tam boşaltmiuor
Dimitrina_kovaceva Hebelehubelee altında biberon var 150 ml . Sütün varsa tamamı dolar hatta o biberondaki sütü başka biberona aktarıp daha da bile sağabilirisn yani bi sınırı yok sen ne kadar sağarsan sütün bitene kadar sağıyor