semaahmet Redpepper 300 lira alabiliyorsun sosyla yaridma gitmen lazım doğum kayittinla sonra iki ay sonra pttden cekiyorusn
Ayselina semaahmet ben sosyal yardıma gitmedim doğum belgemle doktorumun sekreteri sisteme işledi PTT ye otomatik yatar dedi ama ne zaman yatar bilmiyorum 🤷🏻♀️
Hanibe İl sosyal hizmetleri arayarak bilgi alabılırsın evt çalışmayan annelerde alıyo bildgım kadarıyla