rua_da_senhora_das_verdades Bebeğimde emerken hırıltı oluyor. Sanki geniz akıntısı var gibi. Bu durumu yaşayan var mı? İlerisi ne olur? Şehir dışına yolculuk yapacaktık hava değişimi daha kötü yapar mı acaba ? Bebeğim 4 ay 28 günlük
NaimeYilmaz rua_da_senhora_das_verdades İlerisi ciğere inme oluyor bu da antibiyotik kullanımını zorunlu yapıyor. Burnuna fizyolojik sıkıp açmalısınız. Her zaman temiz olmalı burnu. Çekmenize rağmen hırıltı geçmiyorsa ya da ateş varsa doktora gitmeli.
Damlladamla rua_da_senhora_das_verdades çok geçmiş olsun benim oğlumda da aynı şikayet vardı doktor ciğerleri dolmuş dedi 8 tane iğne yazdı, öyle topladı sakın ihmal etmeyin ilerisi bronşit olur Allah korusun
Elizan01 rua_da_senhora_das_verdades benim kızım ilk doğduğundan belli hırıltısı var di doktora götürdüm bisi yok geçer o 1 yaşına kadar normal görülüyor dedi bana 7 aylik oldu gecti cok şükür korkmayın sizde inşallah bisi yoktur
rua_da_senhora_das_verdades NaimeYilmaz ateş yok. Sadece emerken oluyor. Gece boyu oldu. Gündüz de ilk uykusundan hırıltı sebebiyle uyandı. Uyanıkken sorunu yok
rua_da_senhora_das_verdades Damlladamla teşekkür ederim. Gece vardı hırıltı. Emerken oluyor sadece. Oğlunuzda da öyle miydi ?
Ahkalbim Damlladamla Benim kızım 1 yaşında 2 günlük grip oldu burnu çok aktı çabuk atları öksürük hapşuruk geçti 2 günde ama burundan ses geliyor sürekli serum yapıp çekiyorum hiç bişey çıkmıyor neden böyle acaba ilk defa hasta oldu anlamadım o yüzden
Prensesimlina Damlladamla Ay şuan çok tedirgin oldum benim bebeğimde de hırıltı var bir kaç gündür hemen randevu da bulamam 1 haftaya sonraya randevu verir şimdi acilden gitsem ilgilenirler mi acaba
rua_da_senhora_das_verdades Elizan01 nadir olarak emerken oluyordu sütüm tazyikli geldiğinde. Bu defa gece boyu oldu. Gündüz uyanıkken sorun yok ama emerken oluyor. Bir defa da balgam tükrük karışımı bir şey çıkarttı. Dünde huzursuzdu zaten çok ağladı. Normalde ağlayan bebek değil
Elizan01 rua_da_senhora_das_verdades çok geçmiş olsun bu arada serum fizyolojik su alın şırıngayla burnunu temizleyin inşallah iyi olur benim bebeğimin de balgami var di burnunu temizledim şırıngayla o balgamı da attı burnuda temizlendi oda rahatladı bende
ikiprensannesii2 rua_da_senhora_das_verdades Biz de öksürük de var maalesef zaten rahatsızdı ateşini düşüremiyorduk duş aldırınca ciğerleri üşütmüş
rua_da_senhora_das_verdades Elizan01 işe yarar yani. Bende bunu merak ediyordum. Burun akıntısı vs yok çünkü
Elizan01 rua_da_senhora_das_verdades benim kızıma yaradı artık o işlemi uyguluyorum gün de 3 kez sabah öğlen yatmadan önce çok rahat uyuyor artık
rua_da_senhora_das_verdades ikiprensannesii2 balgam dışında bir şey yok oğlumda. Sizede çok geçmiş olsun 🌺
Elizan01 ikiprensannesii2 3 4 tane ceviz zarı 2 tane de ceviz kabuğu ice yıkayıp cezveye koydum 1 çay kaşığı tarçın 1 tane elma kabuğunu soydum 5 bardak suyla kaynattım biraz demini aldı çay gibi süzdüm biberonuna koydum içirdim çok şükür öksürüğü geçti bire bir ztn zararı hiç yok araştıra bilirsiniz