Günaydın kızlar bilenler bilir bugün MR çekimimiz var birkaç sorum var yaptıranlara cevaplarsanız sevinirim
1 MR dan çıkınca hemen uyanıyor mu bebek
2 kağıtta 8 saat aç artı su icmenesi gerek yazıyor şimdi karnını doyurdum sizede öyle birşey söylendi mi benim oğlum 8 saat emmeden duramaz ne yapıcam nasıl oyaliycam bilmiyorum
3 anastezinin bı yan etkisi falan oluyor mu